У ремонт принесли два смартфони Xiaomi: Note 10 5G та Mi Play. Обидва пристрої не вмикалися і не реагували на заряджання. Клієнт сказав, що він купив їх нещодавно і не встиг навіть перевірити. Він підозрював, що проблема може бути пов'язана з пам'яттю чи процесором.
Я перевірив обидва смартфони та виявив, що Mi Play має дефектну пам'ять, яка не може бути замінена. Я зателефонував клієнтові та повідомив йому про ситуацію. Я вибачився за незручності та сказав, що йому доведеться купити новий смартфон. А телефон купив на запчастини
Я перейшов до Note 10 5G і з'ясував, що він не вмикається, хоча визначається комп'ютером. Я подумав, що, можливо, проблема пов'язана з пам'яттю або процесором, оскільки клієнт сказав, що він встановлював багато додатків та ігор. Я вирішив відкрити корпус Note 10 5G і оглянути його начинки...
0 Комент.:
Отправить комментарий